DAMLAMS 3 günlük bebegım enfeksiyon ve sarılıktan hastanede yatıyor başına gelen var mı kaç gün hastanede kalır acaba
Gulcanozzz DAMLAMS enfeksiyon sonucuna göre ve hastanenin politikasına göre ortalama 1 hafta kadar kalabilir genelde antibiyotik başlayabiliyorlar 1 haftalık tedavi süreci oluyor sonrasında iyiyse çıkarırlar sarılık zaten 1 -2 günlük bir şey tedavisi
Gulcanozzz DAMLAMS yok ben yenidoğan hemşiresiyim çok bebek gördüm bu şekilde içiniz rahat olsun çabuk toparlıyorlar
DAMLAMS Gulcanozzz doktor bize 10 gün kalıcak 10 gün sonra da tedavıye gore cıkar veya devam ederız dedı
Gulcanozzz DAMLAMS aynen ortalama o süreler, siz moralinizi yüksek tutup süt sağıp gönderip evde bebiş gelene kadar iyi dinlenmeye çalışın o süre zarfında. Bebiş gelene kadar enerjinizi toplayın🌸