Bir türlü isim bulamamıştım. Hep Asel ismi düşünüyordum. İlk hamileliğimde kız olsaydı koyacaktım ama oğlum oldu. Şimdi ki bebeğim ise kız. Ama sadece Asel koymak istemiyorum yanına Zümra ismini duydum. Bu seferde eşim beyfendi Zümra ismini beğeniyor ama Asel ismini beğenmiyor. 😅 Sizce?