sedaboz_ 38+0 da ctesi gittim. Endişeliydim, hiç sorun olmadı rahat oldu zaten 5 sn sürüyor 😁 doktor lekelenme vs olabilir endişelenme dedi ama bende hiçbir şey olmadı doğum belirtisi de yok. Bişeyi de tetiklemedi. 38+2 yiz. 40 ı bulur bence, oğlumun çıkası yok yerini seviyo 😁