asena0609 09Tugba_0909 Bende kola bağımlısıyım 😅 Yalan söylemek istemiyorum günde 1 bardak içiyorum ama hamileliğinde içip doğum yapan anneler varsa bize fikir verirse sevinirim şu an bi zararı yokmuş gibi düşünüyorum ben çünkü 🤦🏻♀️😅
sym25_ 09Tugba_0909 sık sık olmadıkça kolanın cipsin hamburgerin hiçbir zararı olmaz merak etmeyin. Bunlardan daha zararlı olan şeyler var misal radyasyon gibi gün içinde en çok maruz kaldığımız şey yanında kola cips hiçbir şey
09Tugba_0909 asena0609 normalde hamile kaldigimdan beri eşim eve kola falan almaz genelde asitsiz içecekler alır bu bayram mecbur kaldığı için aldı o sırada bende iki üç günde bir bardak içiyordum napiyim valla dolapta görünce dayanamıyor insan 😅
HanifeAhmet asena0609 ablamda çok severdi ama kızı gazlı doğdu geceleri hiç uyumazdı gündüz uykusu çok nadirdi oda günde bir bardak falan içerdi mutlaka ama bazısında da hiçbir şey yapmıyormuş neyin ne olacağını bilemiyoruz ki 😅
09Tugba_0909 Nare_33 ben birkaç kez içtim sade soda içemiyorum aslında öneriliyor maden suyu magnezyum kaynağı olduğu için içilmesinde bir sorun olmadığını duymuştum
teachering06 Hamile kaldığımı öğrendiğimden beri sade maden suyundan başka asitli bir içecek içmedim, kilom olduğu için biraz sıkı tutmak zorundayım. Verdiği kalori sizin izin sorun olmayacak kilolardaysanız çok birşey olacağını sanmıyorum ben.
09Tugba_0909 teachering06 boyuma göre kilomu normal ideal görüyorum çok sorun olacağını sanmıyorum tabi abartılı kilo almadığım sürece 20+3 haftalığım şimdiye kadar kilo almadım ama dikkat ettiğim için ama artık açlığa gelemiyorum sizdede oluyor mu hep böyle yemek yemek ağzımın boş durmasını istemiyorum.🙈
Merve201119 09Tugba_0909 ben normalde kola hastası birisiyim ve normal zamanda gunde 2 litre rahat içerim yaz kış farketmez ama nedense üç hamileligimdede en tiksintidigim şey oldu ağzıma suremiyorum fanta gazoz zaten oldum olası sevmem sadece sade maden suyu içerim o da eserse
Meliyyke 09Tugba_0909 12 haftalıkken tatile gitmiştik. 7 gün boyunca ne zaman istersem içtim. Şimdi çok nadir dışarda yemek yersem 2 haftada 1-2 bardak içiyorum
09Tugba_0909 Meliyyke bu kadardan bir sorun çıkacağını sanmıyorum çünkü midemiz zaten asitli bir bölge ve doğrudan bebeğe gitmiyor tükettiklerimiz ben internette gördüm uzman doktor anlatıyordu
miroski_22 09Tugba_0909 ben hamileligimde hiçbirşeyi kısıtlamadım desem daha doğru olur canımın çektiğini az miktarda olsa tükettim yaklaşık 8 aylık hamileyim şuana kadar da çok şükür bebegimin gelişiminde vs bir problem yaşamadım abartıya kaçmadan tuketilebilecegini düşünüyorum ama tabiki bu benim dusuncem
09Tugba_0909 miroski_22 aslında şuana kadar tukettigimiz herşeyde neredeyse katkısal maddeler var hep