mqsallah, benim de oğlum 9 10.haftalarda resmen bi fasulye gibi görünüyordu ama nasıl kendini atıyor zıplıyordu çok aşırı şaşıp kalıyorduk :) şimdi 29 haftadayiz her muayene doktor guluyor hala aynı maşallah hareketli. gelişimi de güzel. rabbim sağlıkla sihhatle günlerimizi doldurmayı nasip etsin