Arkadaşlar merhaba ben evlenmeden önce Rahim dudağında 2 tane ben vardı ama kendimi bildim bileli var ve büyümüyor. Daha sonra evlendim ve hamile kaldığım zaman farkettim ki 2 tane daha çıkmış ve bunlar büyüyorlar ve siyah renktedir et beni gibi. Malesef araştırdığımda pek iyi sonuçlar çıkmadı önüme hpv olabilirmiş. 2 hafta sonra doktoruma soracağım ama bu durumu yaşayan var mı aranıza sanırım bu normal doğuma da engelmiş. Belki başka bişeydir diye kendimi avutmaya çalışıyorum ama aşırı üzgünüm.