ozlem-t Nerelerdesiniz? Ne durumdasınız? Doğurdunuz mu hanımlar? Sesiniz çıkmıyor 🤓 Ben hala beklemedeyim. Sıkıntı yok 🤓
Zeynepppp23 ozlem-t 39+1 bendede bir belirti yok her tuvalete gittiğimde bir umut nişanım gelmiştir belki diye gidiyorum ama yok 🤦♀️😂
gizem_c ozlem-t 39+0 benimde ne gelen var ne giden korkular stres heyecan hepsi uykularımı kaçırıyor artik 🥲
H-s073 39+1 bizde hala bekliyorum bakalım ne zaman gelecek minnağım gerçi acelemiz yok babamız görevde son 9 gün daha dayansa oda yanımızda olacak🥰
Beymin Zeynepppp23 39+3 ten selamlar 😂 aynı ben, tuvalete bir heyecanla gidiyorum ki sormayın 😂 karnımda düşme bile yok her gün boşunamı yürüyorum anlamadım 🙄
ozlem-t [silindi] Sizi hatırladım, nasıl olacak ben de bilmiyorum ama bebeler gelmemeye niyet etmiş gibiler 🤣
sedaboz_ [silindi] Siz hala doğuramadınız mı😁 ooo demek daha çok bekleyeceğiz. Bu sene ki cocuklar doğmuyor
AysenurSeyma ozlem-t 39+4 beklemeye devam dünden beri ağrım var bel ve kasık ağrısı ama ne su ne nişan yok gerçi 37 den beri yokluyor bizimki ama 😂 çarşamba günü kontrolumuz bakalım drumuz ne dıyecek
Mehmet_fatma EceeVeAnnesi benim iki gün önce çok hareketliydi geceli gündüzlü ama bugün biraz daha sakin
Mehmet_fatma EceeVeAnnesi yeri daraldığı için merak etme .benimde bazen çok hareketli bazende çok sakin olabiliyor.ama hareket ettiği zaman canımı çok yakıyor hele alta vurduğu zamanlar 😅🥴
Misseyma EceeVeAnnesi gündüzleri daha az geceleri daha aktif galiba yakın artık doğum vajinam iç kısmı açıyor kramplar bıçak saplanmasi gibi devam ediyor sizin nasil
EceeVeAnnesi Misseyma benim 2 gündür genel olarak sakin. Vajinamda hep baskı hissediyorum ve bel ağrım oluyor sık sık.