whitemoon Canım 1.Herşeye tamam deme bu senin hayatın ve doktorun bi öneri de bulunmuş ve doktoruna doğum da dönebilme ihtimalini sor normali çok istediğini sor.Ama diğer türlü de şöyle düşün senin ve bebeğin için en hayırlı en sağlıklı belki budur .Belki bebeğin böyle gelmek istiyordur.Korkma sezaryen olup normalden daha dirençli olan annelerimiz olmuştur 🙂Herşey senin dirayetin söz konusu.Doktorunuza bişiy sormaktan konuşmaktan çekinmeyin bu sizin mahremiyetiniz,sağlığınız 🙂İstemediğiniz şeyi de açık açık dile getirebilirsiniz 🙂