_ozlmm sekretere sordum bekleme demisti çünkü girişimi yapıp direk labaratuara gittim ordan bi bardakta toz verdi sulandır ic diye tadı aynı 1 2 yemek kaşığı şekeri sulandırıp iciyormus gibiydi midemi bulandırmadı sadece insan su icme ihtiyacı duyuyor biraz cok sekerli oldugu icin tabi her yerde bu sekilde mi bu icilen sey bilmiyorum. 1 saat birsey yiyip icmek yok sadece arkasından 1 2 yudum su ictim. Bende diyordum aç karna beklerken tansiyonum vs duser mi diye ama cok şükür birsey olmadı kan sekerini yukseltiyor heralde o yüzden. O 1 saatlik bekleme suresinde muayenemi oldum zaman gecsin diye süre dolunca da gittim kanımı verdim simdi sonucu bekliyorum doktorun yanına gidip göstericem. Korkulacak gibi degil ama rahat olun