Arzuse Merhaba arkadaşlar. 14+5 haftalik hamileyim. Doktor bebeğimle bağırsak parlaklığı olduğunu söyledi. İki hafta sonraki muayenede daha iyi belli olur dedi. Perinotolojiye yollayacak. Böyle bir durumla karşılaşan var mı. Moralim çok bozuldu.