humeyrasmother Minik_prenses genelde kız yuvarlak erkek fasulye şeklinde diyorlar bilen anlayan varsa diye
mylittlebabym O kese fotoğrafları doktor cihazı hangi açıdan tutarsa ona göre değişiyor biliyorsun değil mi? Yani sağından solundan uzaktan yakından bakmasına göre kese boyutu bile değişiyor, bu yüzden cinsiyetle uzaktan yakından alakası yok.
Mavisperi humeyrasmother 8. Haftada tam yuvarlak 13. Haftada fasulye şeklindeydi oglum olacak ben inanmıyorum bu tip şeylere
Luluk Yok arkadaslarlar hepsi yalan benim yuvarlak ve soldaydi kiz deidelr keseye gore . Yok nub teorisi dediler burda cok yorumcu var sagolsunlar baktilar. Herkez kiz dedi . Etrafimdaki herkez karnin kiz karni falan filan dedi arkadan da genisledim sonuc 3. Erkekim geliyo. Kismet bu isler yani saglikla alin bebislerinizi kucaklariniza ..