Eliska canım Azerbaycanlısın galiba yazışından öyle anladım :) ben de azerbaycandayım 🥰 ben 8. Haftadayım doktorum 1-2 haftaya çatlak kremi veya yağına başlamamı söyledi. Sen kaçıncı haftadasın krem kullandın mı veya kullanmana rağmen mi oldu çatlakların?