Gamzee66 gülüm biz 33.haftadayız ilk yatağını almıştım sonra yavaş yavaş herşeyini aldım bitti şimdi bi tek şampuanı ,pişik kremi , süngeri ,bide tarağı kaldı 😀 sağol canım Rabbim hepimize kolaylık versin de sağlıkla yavrularımızı alalım koynumuza 😘🥰