wisesmom Merhaba, 39. hafta kontrolümüze gelmiştik sabah; meğerse son bir kaç gündür benim akıntı sandığım şey suymuş. Doğumhaneye yatış yaptık bekliyoruz. şaşkınlıktan korkamıyorum bile :) iyi dileklerinize ihtiyacım var 😌
MeriHera wisesmom Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin boşver endişenememeye çalış bugün bebeğin kollarında olacak hasret bitecek bunu düşün, çok güzel günleriniz olur inşallah 🥰
Canpolat wisesmom Rabbim öyle kolaylık versin ki şaşkınlıkla birden aniden doğur inşallah bir avazda da anlayamayasın gene kokmazsan panik yapmazsan herşey güzel çabuk olur Allah’ın izniyle 🤲🏻😀
1rumeys wisesmom hayırlısı olsun Allahım çok acı çektirmeden sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌸💕