Meryemblk Merhaba hamileliğin 6. Haftasindayim ilk hamileliğim 3 gundür kanamam var doktor progestan verdi kullaniyorum ama hala devam ediyor kasılmalarım kramplarım oluyor. Boyle bir sey basına gelen oldu mu bebeğin kalp atışları normaldi
Alisa015 Meryemblk kanama düşük tehlikesi progestrona rağmen kesmedise ciddi bi durum ola bilir hastaneye git bence çokmu kan geliyor😶😑
aynur0101 Meryemblk benim de başıma geldi kan kaybettim iki hafta boyunca regl sanıyordum uzun sürdüğü için hastaneye gittim 6 haftalık hamileydim banada o ilaçtan verdi doktor ara ara kanım gelmeye devam ediyordu sonradan kesildi endişe etmeyin stres etmeyin özellikle herşey olacağına varır allah yardımcınız olsun
Pasalarimmmmm Kanamaniz yoğunsa kesinlikle tekrar doktora gitmelisin aynı haftalarda aynı durumu yadamistim doktorum yatış vermişti 1 günde kanamam tamamen kesilmisti
Aleyna9861 Aynısını yaşıyorum perşembeden beri bizde 6+2 deyiz yatmaktan sırtım ağırdı artık doktor bol bol dinlen dedi progestan ve iğne kullanıyorum