Bende 4 5 gündür fenayım hastsne gitmedim antibiyotk vermezler hamileye dediler hastaneler daha kötü dediler. Boğazlarım kızarmış baş ağrısı halsizlk sesim gidiyor geceleri coğalan öksürük felaket bişey. Yatarken parol içiyorum bazen sadece. Zencefil karabiber bal macun yapıp dün gece yedim bugunde devam edicem ona cok iyi dediler önceside ılık suya limon bal katıp içiyordum ıhalmur içiyordm ama aynıydım zencefil daha iyi diyolar bakayım bugun gün içindedr iki üç kere yerim balın tabi doğal olması lazım. Geçmiş olsun çok kötü bi durum