Sevgiiss Kızlar dün aşırı başım ağrıyordu hep yattım ondan öncede şehir dışındaydım 2 gün çok yorulmuştum . Dün bebek hareketlerini arada çok derinden hissettim dün sanırım akşam 9 10 dan beri hiç hissetmedim gece uyudum tabi. Normalde bir saattte 2 saatte bir kesin hissettirirdi telaş yaptım biraz 🥺
Aminenin_annesi Sevgiiss yorulunca oluyor. geçen bayram cok yorulmustum 2 gün hic hissetmedim ben de 23 haftalık falandim
dfnomr Sevgiiss yorgunluktandir canım tatlı bir şeyler yiyip sol tarafına yat elini karnına köy benim bebe gelip elimin altında oynuyor öyle olduğu zaman
Ruveyda_baskapan Sevgiiss yorulunca kıpırdamıyorlar onun harici zaten o haftalarda öyle düzenli olmuyor
Ruveyda_baskapan Sevgiiss 30 itibari ile güm güm canım saatini bile biliyorsun şu saatte yoğun hareketlenecek diye
teachering06 Yorulunca oluyor bende 24+5teyim, aşırı yorulmuşsam bende de oluyor hatta bir gün çok telaşlandım, güzel bir duş alın, sağlıklı şeylerle karnınızı doyurun, biraz keyif yapın, burdayım diyecektir☺️
Pasalarimmmmm Yorgun olunca normal cnm hissettirmiyorlar kendilerini bir gün bakıyom çok hareketli birgün ses yok canini sıkma dinlen normale donecektir
el1fff Sevgiiss bende aynı haftalarda aynı şeyleri yaşayıp endişeleniyorum bir çok hareket ediyor bir etmiyor uzun bir süre. Sanırım bu haftalar için normalmiş
Sevgiiss Krnn1 benim çok hareketliydi nerdeyse her saat azda olsa vuruyordu demekki değişebiliyor bu dönemlerde