haticenurrr https://resimyukle.io/r/AGRqsuApch kızlar üstteki yumurtlamadan sonra 9. gün alttaki yumurtlamadan sonra 13. gün gebelik testi olmadıgı icin elimdeki ovülasyon testleriyle bakayım dedim burada öyle ögrenen cok arkadasım vardı cizgi koyulasmıs ne düsünüyorsunuz umutlanmalı mıyım🥰🥰
Rukiye24 haticenurrr bn aynı bu şekilde öğrendim gıderek koyulaştı erken gebelik testi yaptım sonrada kann verdim 11 haftalık olduk
purplemallow28 haticenurrr ben ilk gebeliğimi ovulasyon testiyle öğrendim t çizgisi c çizgisinden koyu çıkarsa yumrtlamadan sonra gebelik durumunu gösterebiliyo en kesin sonuç kan verin 🥰
haticenurrr gecen ay erken gebelik testlerinde yalancı pozitif gördügüm için bu ay almama kararı almıstım o yüzden elimde yoktu ama regl yaklastıkca içimdeki sabırsız meraklandı bilemiyorum 🙈
bnutrk haticenurrr bana olabilir gibi geldi canım Ümitlendirmek istemem ama yinede bi gebelik testiyle teyit etsen daha iyi olur😊 biz senle 1 er gün arayla yumurtlama görmüşüz ben 4 ünde pik görmüştüm sen de 5 nde görmüşsün
haticenurrr bnutrk evet kuzum 5 inde doktora gitmistim o 21mm dedi yumurta için, ovülasyon testiye takip etmemistim ama bugun ya da yarın catlar deyince o günü piktir diye düsünüyorum insallah ikimizee hamileyizdir yaa🙏🏻🥰🥰🥰
bnutrk haticenurrr inş canım😊benim bugün adet olmam gerekiyor galiba ya da dün müydü 🤔 test yapmıyorum. Zaten gebe değilsem adet olurum. Gebeysemde adet olmıcam test yaparım. Bekliyorum şu an☺️
haticenurrr bnutrk bende aynı durumdayım işte bakalım nasip kısmet belirtin var mı canım bende bir belirtide yok akıntı vardı oda kalmadı sadece sancı oluyor arada
bnutrk haticenurrr arada kasıklarıma karnıma böyle sızım sızım ağrı girıyor 3 gündür falan. Göğüslerimde acıyor dokununca. Akıntım benim yumırtlamadan sonradan beri var sarı tonlu bir akıntı. Başkada birşeyim yok
haticenurrr Rukiye24 yaa ne güzel🥰🥰🥰 darısı bizlere umarım, saglıkla kucagına al insallah canım benim🥰🙏🏻
haticenurrr bnutrk benimde beyaz seffaf akıntım var ama baya az öyle yogun sekilde akıntım yok. valla beklemek en zoru sen ne zamandır deniyorsun kuzu
bnutrk haticenurrr bu ay ilk kez ovulasyonla denedim canım. Bi kaç aydır düşünüyorduk ama üzerine düşmemiştim hiç
Halisenur Ozgeliko canım bende çatlatma iğnesi vuruldum adet olmam gerekiyor bugün yarın seninle aynı ovulasyon testinden yaptım bugün ama tuvaetimi beklemeden aklıma gelir gelmez yaptım yani üst üste iki kere çıktım tuvalete öyle yaptım sayfamda var fotoğrafi bakar mısın seninde öyle miydi
haticenurrr bnutrk bende gecen ay ilk kez ovülasyon denemistim ama ben onda stres oldum diye düsünündüm bu ay o yüzden devam etmedim elimde kalanları böyle degerlendiriyorum toplu almıstım😂
bnutrk haticenurrr canım bende ovulasyon yaptım şimdi gebelik testim yoktu bu şekilde çıktı bi bakar mısın Ozgeliko