istkizannesi Çook erken öğrenmişsiniz gerçekten 😊
İstesen de zaten hızlı yürüyemiyorsun zaten😊
Bir ağrı saplanıyo kasığına ya da karnına ani hareket ettiğinde ve ya hızlı hareket ettiğinde😊
Sürekli yatma olayını düşük tehlikesi olanlara söylüyorlar ben yarın 13 haftalık olucam ama şu an 24 saatlik bir nöbetteyim🤷🏻♀️
Cinsel ilişki konusunda soru sormadım doktorumda birşey demedi🙄 Ama ben kıstlamadım hiç akışına bıraktım😊
Adet ağrısı ilk başlarda oluyor sonra her adet döneminde olabiliyor😊
Benim tavsiyem ağrın olursa uzan ayaklarını başından yüksekte tut, kabız olmamaya çalış olursan da sakın ıkınma. Daha yolun başındasın bebek tutunma aşamasında çok dikkatli olman lazım. Yüksek yerlere uzanmamaya çalış. Su tüketimini artırmalısın👍🏻