Kızlar 0. 5 olması gerikiyor benim bu cıkmış bugün doktorama gösterdim bu ara bogaz agrısı yaşadın mı dedi yaşadım zaten dişlerim iltihaplanıyor bazen ama antibiyotik vermedi cok üzerine düşmedi İnternet kötü kötü şeyler yazıyor kötü görse ilaç yazar dedim içim rahat etmedi şimdide birde galıba kum döküyorum eritrosit 11 cıktı boşluklarım cok agrıyor bazen