Her kan uyuamazliginda igne yapilmiyo bizdede var ama kanama olmadigi surece vurulmuyo ilk oglumda vuruldu kanamam oldu cunku babsiyla ayniymis kan grubu suan ikinciye hamileyim kanama lekelenme filan olmadi buyuk ihtimal benimle ayni kan grubu o yuzden bir problem yasamadim 32 haftadayim ve doktorum vurmadi hic zaten dogumdan cikinca vuruyorlar