RehoGelin Kızlar ikiz gebelikte folik asiti de mi ×2 mi alıyorsunuz? Dün bir yazıya denk geldim ikizlere 1000mg olması gerek diye ama doktor bana öyle bir uyarıda bulunmadı..
Bebekdelisi RehoGelin yok canım tek kullandırıyor sadece 14 H sonrası güzel bir vitamine geçicez dedi Mom vital plus arkasından Mom vital DHA dedi
RehoGelin nese_gocuk ben ilk gebeliğimde ocean mumy kullanmıştım yine onu önerdi buradaki doktor da güzel devam et dedi internette de öyle okuyunca yanlış mı yaptım acaba dedim
Kaya13 RehoGelin bende folidoce kullandım onu 12.haftada bıraktık şimdi ocean mumy kullanıyorum bende
nese_gocuk RehoGelin internette iki tane kullanılır mı yazıyordu ben ikizde de tek kullandım ilacın adı elenetal2 diye geciyordu
nese_gocuk RehoGelin folik asit içeren besinlerden yemen gerekiyor tamamalamak için diye biliyorum ben canım
RehoGelin nese_gocuk bugün doktor kontrolüm vardı doktora danıştım bir gün tek birgün 2 tane al dedi folidoce verdi