Nilayse 14 haftalık hamileyim ve uzun zamandır tiksindiğim için su içemiyorum. İçtiğimde kusuyorum. Benim gibi olanlar var mı. Ne zaman su içebilecem diye merak ediyorum. Hamilelik tiksinmeleri ne zaman geçiyor.
1Ada1 Nilayse bende öyleyim canım susuzluktan dilim damağım kuruyor resmen. Yemek yerken öyle zor bela bir bardak içmeye çalışıyorum tadını almadan. Doktora da sordum sorun yok dedi. Ayran bi nebze daha çok içebiliyorum yemekle. Ev ayranı sulu ve anca tuzlu.
Pineapplee Nilayse bende normalde en sevdiği içecek su olan bir insan olarak haftalarca su içememiştim sudan nasıl tiksinilir diye bende şoklar yaşamıştım hatta ilk kez su içip tiksinmeyince su içebiliyorum diye mutluluktan ağlamıştım 😂😂 merak etmeyin 1-2 haftaya geçer insallah sizinkide 🙏🏻
kubra_zmnsz Bende hamileliğin başında çok fazla tiksinmiştim canım kusuyordum içtiğimde. Sonrasında geçiyor ama yavaş yavaş
Smnl Nilayse ilk hamileliğimde öyle olmuştum içine salatalık dilimledim, bazen limon bazen şeftali. Aromalandırıp içtim hep su önemli
Jadewinder Nilayse ben de öyleydim çok susuz kaldım hatta sonra zamanla buzdolabından buz gibi su içmeye başladım yavaş yavaş . Bir ara limon damlatıp deneyin falan gibi yazılar okumuştum ama bende işe yaramamıştı