35+3ten günaydın herkeslere. Her sabah ağrıyla uyanıyorum. Ayaklarım, belim, kasıklarım, hatta el parmaklarım bile ağrıyor. Sanırım bütün gece yattığım için şişiyor vücudum, sanki her yerim tutulmuş gibi 😂 Doğumdan sonra hamama masaja felan gitmek istiyorum öyle rahatlarım kiii. Çok şükür ki farklı sıkıntılarım yok Allah başka dert vermesin sağlıkla doğsun minik kuşum 🐣