Ben de 7+3 teyim. İki farklı doktoruma da danıştım hiçbir sıkıntı olmayacağını söylediler o yüzden 6 haftalıkken yaptırdım ağda. Yani bende bi sıkıntı olmadı bence siz de önce doktorunuza danışın yani düşük tehlikesi olanlarda falan durum değişebilir mi tehlikeli olabilir mi bilemiyorum