Kızlar cuma ve cumartesi kendimi fazlasıyla yordum dün hiç birşey yapmadım uzandım tüm gün 12+5 te serklaj olmuştum bugün 15+4 haftaligim dün açık kahve mi Cook açık pembemsi mi desem sulu bir akıntım olmuştu öncesinde de katı sarı doktorum tlf mesaj bakmıyor mesai dışı randevumuz cuma günü öncesinde de almıyor aşırı yoğun sadece hafiften yan ağrılarım olup geçiyor bunda bir risk var mıdır ?