Hafizeipek ben de annemle.birlikte yaptım.ilk 30 liraya kumaşı aldık sonra yok yorganıda süsleyelim, yok yıldız yapalım,bulut yapalım derken babamı sürekli çarşıya yollayıp kumaş ve elyaf aldırmışız.herkese diyoruz ki 40-50 liraya mal oldu.babam da dayanamadı kaç 40 acaba keşke odasını ben alsaydım hiç değilse adı olurdu diyor 🙈🙈😂😂😂