Aks68aks Arkadaşlar 37+0 bebek tersti sonra baş aşağı olmuştu yani her gitmemde pozisyonu değişiyor normal doğum istiyorum ilk ikisi normal nasıl dönecek yerinde duramayan bu yavrum 😁