23kubra23 Kızlar iğne olmadan önce değerim 630 iğnenin 4 günü 900 yükselmiş bu durumu yaşayan varmı 10 gündür hastanedeyim dış gebelikten iğne olduktan sonra yükselip düşen oldunu
Duygucancan 23kubra23 ben igne olduktan sonra düşmesi yavasladı sonra düzeldi 1 hfta kaldım hastanede sonra cıktım 2gun sonra tekrar gidip kan verdim sıfırlanmıstı
Alyadua1009 23kubra23 benimkide ilk iğneden sonra yükselmeye devam edıyordu ikinci iğneden sonra duraksamıştı sonrada düşmeye başlamıştı
Duygucancan 23kubra23 ozman ikinci iğneyi olursun öylede düşmezse ameliyat olabilir ama sen yinede iyi düşün inşallah biran önce kurtulursun🙏
Alyadua1009 23kubra23 leke şeklindeydi sadece değer düştüğünde kanamam olmuştu pda yani adetten bile azdı
Selma17 İğneden sonra benim değerinde yükseldi vurulduğunda 740 di bir hafta sonra 1450 oldu iç kanama geçirdim operasyonda tüpten bebeği aldılar
Selma17 23kubra23 şuan 12 haftalık hamileyim sol tupumdeydi doktorum tüpümü kurtardı erken müdahale sayesinde