Bu ara salgın var. Çevremdeki herkes ishal karın ağrısı şikayeti mevcut.kayinvalidem çok kötü oldu.onun bağışıklığı düşük zaten.kayinpeder,elti,kaynım hepsi bu şekildeydi.duzeldiler. bende kendimi hafif hasta gibi hissediyorum burnum akıyor.cok korkuyorum bende. Umarım bana bulaşmaz😓