Günaydın kızlar dünden beri ayağımı zor.kaldirip adım atıyorum önce ayiptir söylemesi 😄gaz sandım ama toiletimi yaptim
Her hareketimde kasiklarim ve vajinam mi yoksa orda ki kemikler mi bilemedim çok aciyo kasılma gibi oluyo 38.haftaya bu gün girdim aynısını yaşayanlar var mı? Bunun nedeni ne olabilir bilen yazabilir doktora gitmem gerekli mi ?