Merhaba hanımlar. Bu gece suyum geldi, öyle böyle değil baya bı geldi. Saat 00.30da başladı hala devam ediyor. Yalnız suyum pembemsi geliyor çoğu zaman. Pembemsi gelebileceğini biliyordum ama bunca saat pembemsi gelmesi normal mi? Daha önce bunu yasayan var mı acaba? Gece hastaneye gittik ve bebeğim kontrol edildi. Çok şükür kalbi güzel atıyor. Sancılarım başlamadı henuz