Asafmavi Kızlar günaydın benim adet sancım hep bacaklarıma vurur du şimdi 35 haftalık gebeyim sabahtan beri bacaklarımın ağrısından ölücem resmen kramp değil sadece o adet ağrısındaki his var . Yaşayan varmı
esncnkck Asafmavi merhaba ben o bacak ağrsısını 18. Haftamdan beri çekiyorum 30. Haftadan sonra iyice arttı doktora sorduğumda gayet normal hamilesin dedi ve son zamanlarda büyüyo baskı yapıyor dedi özellikle bu aralar canım yanıyor 37 haftalığız 🥺🥺 duam sağlıkla kavuşalım bebelerimize💜💜💜
Asafmavi Duman1234 benim hem bacak hem çatı ağrısı var bugün gideceğim bakalım. Sizede çok geçmiş olsun