Snmoyk Bebeğim küvezde sezeryan sonrası sütüm gelmiyor torbaya doldurcak kadar ne yapmam lazım nasıl gelir?
_momy_ Snmoyk ilk olarak çok geçmiş olsın bebiş hemen kavuşun umarımmm benimde 38 haftam ne zaman oldu doğum kaç kg doğdu ? süt için yulaf kuru incir kuru üzüm bol bol su demişti ilk gebeliğimde doktorum
Hamideekoc Snmoyk çok geçmiş olsun umarım biran önce kavuşursunuz evladınıza Sıcak kompres yapın mutlaka süt kanallarını açıyor ve sonrasında masaj yapın 2 saatte bir bunları tekrarlayarak arkasından sağım yapın mutlaka çok faydasını görürsünüz bir önceki gebeliğimde 23. Haftada sezeryanla doğum yapmama rağmen bu yöntemde 2 günde sütüm geldi sizde deneyin
Feyzadmr Snmoyk ilk süt çok önemli o yüzden bir şırınga alın ve damla damla da olsa onu çekin ve hastaneye gönderin şifa niyetine inşallah ilk zamanlar çok zor geliyor ama makineyle çektikce kolaylaşıyor biraz sabır ☺️ geçmiş olsun Allah şifa versin
_momy_ Snmoyk maşallah bebişşş ne güzel kavuşmuşsunuz benim de yarın kontrolüm var bugünde aile hekimliğinde ebem çağırdı
Snmoyk _momy_ sitede nasip etsin ama inşallah bende kavusurum daha kucağıma alamadım başka hastaneye gönderdiler
Sevensevilen Snmoyk ilk sütü makineyle değil de elle sağmak gerekiyormuş. O yağlı süt makinede kalmasın ziyan olmasın diye
1prenses2prensyenigebe Snmoyk göğsünün üzerine sıcak havlu yada sıcak su torbası koy bol su iç ben lohus şerbetini de tüketmiştim sebze ağırlıklı beslendim sağa sağa çoğaldı sağmadan maalesef fazla çoğalmıyor birde ben manuelle yapamadım elektrikli pompa ile dha çok verim aldım umarım faydalı olur
Feyzadmr Senalay ayakları sag ayağı oynuyor havaya kaldırıyor ama refleks diyorlar sol da çok az kımıldama var fizik tedavi yapıyoruz spaya götürüyoruz belden aşağı da his olmadığı için sonda yapıyorum 3 saatte bir çok şükür iyiyiz hamd olsun Senalay
toffeenut Snmoyk bol bol su, uyku ve sağım. Ben bebeğime ilk sağdığım dün bir çay kaşığı gelmemiştir ağlaya ağlaya gittim götürdüm, hemşire bana artacak korkma sakın üzülüp uykundan olma demişti.
Hamideekoc Senazeynep34 26. Haftada doğum yapmama rağmen 2. Gün sütüm geldi mutlaka sıcak su torbası masaj yapmanızı öneririm
Hamideekoc Maalesef bebeğimi kaybettim 14 gün küvezde kaldı şimdi ikinci gebeliğim serklajlıyım 28+4 olduk çok şükür inşallah sağlıkla kucağımıza alırız evlatlarımızı