_Cey_Zey_Lev_ şöyle ki, gelen sancı öyyle bir geri gidiyor ki vücudundaki matemetiğe inanamazsın. Benim naçizane tavsiyem, normal doğum için sancının en zirvesinde doğru ıkınmayı yapabilmek. Benim uzun sürmesinin tek sebebi buydu. Ikınma egzersizleri öneriyorum. Gönlün ferah olsun bebek yolunu biliyor yeter ki senin onın dışarı itecek gücün olsun🌸