Hayırlı bir gün diliyorum tüp bebek tedavisi gören annelerim. Şükürler olsun transferim pozitifle sonuçlandı ilk denemem de. Oncelikle siz yol arkadaşlarıma cokk sabırlar güç kuvvet diliyorum. Allah sağlıklı bebislerle müjdelesin. “Elimde 1 adet Gonal/f 900 var. Doktorum fazladan almamı istemişti çünkü ilaçları temin etmek zor. Ama gerek kalmadı ilk kutu yeterli geldi ve bi kutu hala duruyor dolapta saklıyorum. 1750 tl ye almıştım mart ayında 1 seneye yakın son kullanma tarihi var. Isteyene ihtiyacı olana 800 tl den verebilrim.” Yanlış anlaşılmakta istemem keşke bedava versem. ama dunya borca girdik ve hala bi dünya ilac alıyorum her hafta bilen bilir. Tuttuktan sonra is bitmiyor yani. Uygun fiyata verip bi kaç haftalık ilacımı alırım diye düşündüm. Malsef herkes maddi açıdan bitik. Ama inşallah inaniyorum ki birgün hepimizin evi çocuk sesiyle şenlenecek. Duamdasınız,duanızda olayım.