Pyrz_07 Biraz önce tuvalete gittiğimde kanlı sümüksü akıntı geldi peçeteye az bi miktarda da gelmedi tedirgin oldum ilk gebeliğim nişan gelmesi mi oluyor sabah doktorumu arıcam ama belki uyanık birileri vardır bilen 37+4 haftalığım 38+1 de sezeryan olcam
Ipeksari57 Pyrz_07 Tam da nişanin gelmiş sabah doktoruna sorarsın ama benim mesela tam 1 hafta sürdü nişanımın gelmesi tabi kişiden kişiye de değişiyor. Bir ağrın sancın olursa doktora gitmeni tavsiye ederim. Sonrada inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebeğini 💜🤲🏼
Sineemiis Pyrz_07 Keske benim de gelse 37+2 😬 belki miniğin normal yolla gelmek istiyor canım denersin olmadı
Derins Canım o nişan sezeryan olacaksan bekleme bebek doğum kanalına girmesin boşuna sancı çekme kontrol e git hemen
Pyrz_07 Ipeksari57 msj attım doktoruma doğuma çok az kaldı zaten ama nişan gelince 24 saat sonrada doğum başlayabiliyormui o korkuttu zamanından öncede gelsin hiç istemiyorum erken olcak biraz
Ipeksari57 Pyrz_07 canım doğum anında da nişan düşebilir yada nişan düşürüp 24 saat içinde de doğum olabiliyor yada benim gibi uzun süre düşüren de oluyor. Nişan olayı cok başka sen sancın ağrın olmadığı sürece kötüleşmediğin sürece meraklanma endişe stres etme 💜
Pyrz_07 Sineemiis siğil var kendi gelmek istesede sezeryan olmak zorundayım bebeğe bulaşma riski varmış
Ipeksari57 Pyrz_07 Anladım canım peki durunun nasıl hani bir sancı falan var mı? İstersen bi doktora git belki açılmam olabilir kimi ağrı hisseder kimi hissetmez hepimiz bir değiliz sonuçta
Pyrz_07 Ipeksari57 doktorumla konuştum doktorum evde bekle ağrın veya suyun gelirse acil sezeryana alırım ama şuna gelsende bişe yapamam beklicez dedi 1 hafta sonrada gelebiliyormuş su cuma günü doğum olcak zaten öncesinde sıkıntı olmazsa beklicekmişiz cumayı
Umutunannesi92 Pyrz_07 canım benim herşey gönlünce olsun sağlıkla al bebeğini kucağına belkide zamanı gelmiştir bebiş ben geliyorum diyordur dualarım seninle ve bebeğinle🙏🌺