Öyle bi vajinal kaşıntım var ki çıkarttım kilodu falan öyle uzanıyorum yeni sirkeli su yapıyordum kaç gündür yine yaptım ama faydasız, travazol ve doktorun verdiği kaşıntı kremi de hak getire sıfır fayda en son doktoruma yazdım gyno lomexın fıtıl aldım attım şimdi ne zaman fayda gösterir ya. Kocayı falan bıraktım odada çıkarttım çamaşırımı açtım bacağımı mal gibi uzanıyorum sinirlerim çok bozuk zaten 37 haftadayım zor uyuyorum