Kubranur11 Kızlar 30 haftalik gebeyim ilk gebeligim geveleri uyuyamiyorum yatinca huzursuuk basıyor sanki uykum gelmiyor rahatsiz hissediyrm kendimi. Su anda saat 4 e geliyor ve halen uyuyamadim normlami bu haftalarda cozum onerisi olan varmi?
uraz_ve_annesi- Kubranur11 bende uyuyamıyorum bir çözüm, bulamadım da ezana kadar oturuyoruz bebişle sanırım beni doğduktan sonraki uykusuz gecelere hazırlıyor diye düşünüyorum 🤷♀️
morportakal Kubranur11 34+2 deyiz biz de. Ben de her gece 3 gibi sebepsizce uyanıp 5’e kadar dönüp duruyorum. Bi rahatsızlığım da yok sebepsizce öyle uykuya dalamıyorum. Sorun bende sanıyordum genelmiş demek ki 😅
Kubranur11 uraz_ve_annesi- aynı bizde oyleyizz bir veya iki gece olsa neyse dicm her gece uyku yok .siz kac haftaliksiniz
uraz_ve_annesi- Kubranur11 34+5teyim 30. Haftadan beri de gece uykum çok azaldı gece çok, hareketli gündüz uyuyor benimki
Kubranur11 uraz_ve_annesi- benmide gece cok jareketli gunduzde bi farki yok ayni . .. siz birz daha yaklasmissiniz ☺️ ilk gebelik mi hangi sehirdesiniz?
Kubranur11 Deletedmom_12 ben o haftalarda şükür rahattım artik sona dogruu daha kotu oluyorum sanki . Rabim hepimizin yardimciis olsunn
Remziyeerdinc Ahh ahhh 36+3 kızlar uyku problemi bendede var ama bebek uyuyor ben ayakta 😂😂😂😂 kedi gibi bu ne yaaa
Remziyeerdinc Amin canım ama bu son haftalar geçmek bilmiyor ha oldu ha gittik ha bir şey oluyor bide ilk gebeliğim 😂😂 eşim benden telaşlı onu sakinlestiriyrum bide bu halde düşün
Kubranur11 Remziyeerdinc eşleri hic sorma zaten bizimkide oyle nefes alsam hadi haataneye gidelim diyorr. Heo anlatiyrm auyum dahi gelse hemn gitmicez hastaneye diye ☺️ ebeyim ben . Kadin dogum servisinde cistm zatn tum dogumlari biliyorum basima neler gelcgnide bliyorum 🤦♀️