Aynuranneoluyor benim azdi suyum12. Haftada az demisti doktorum bende havuc suyu duydum içiyorum 1 bardak sıkıp gunde iyi geliyo gibi deneyin sizde 18. hafta olduk dha iyiymis Suyum. sıkıp icmek daha etkiliymis yemekten bide bol su icin diyolar zaten içiyoruz onu 3 3. 5 lt Allahim korusun bebislerimizi