NurrrH Son zamanlar da burada detaylı ultrason yaptıran var mı ? Doktorun renkli ultrason kağıdı vermediğini söyleyenler var. Yaptırıp renkli ultrason kağıdı alan oldu mu ? Az önce aradım 400 liraymış.
elfknk98 NurrrH bana vermislerdi çarşamba doğuma giriyorum vitaleden memnun kaldim ben ve 250 lira vermistim
NurrrH Elfs hadi ya, peki sizin telefonla çekim yapmanıza izin verildi mi. Ay bebeğin resmini nasıl vermiyorlar ya 🥲🥲 üzüldüm
elfknk98 NurrrH evet bence ilgili zaten uzman bir doktor yaşı baya var ben sormadan her seyi anlatmıştı
Elfs NurrrH Çekim yapmaya izin veriyorlar. Doktor değişik biri kısa sürede bakıyor her şeyine ben sorun yaşamadım,ücret olarak en uygun orasıydı orda yaptırmak mantıklı. İlerleyen haftalarda doktorunuzda verir renkli ultrason kağıdı.
NurrrH elfknk98 az önce bir postta okudum vermiyorlar yazmışlar da. Üzüldüm. 🥲😅 belki rica etsem yine verirler bakalım. Şuan ücret olarak en uygun yer orası. Diğerleri baya aşıyor beni. 🫠😬
NurrrH Melek0707 evet girdim. 500 liraydı. Doktor ilgiliydi görüntü verdi fakat ekranda renkli gördük, bize siyah beyaz verdi ama tam netti görüntü. Onun dışında herşeyiyle ilgili bir doktordu.
Melek0707 NurrrH verdiginiz cevap icin cok tesekkur ederim birde eşi de alıyor larmı iceriye tek mi girdiniz
NurrrH Melek0707 tabi tabi alıyorlar. Eşim baya heyecanlı olduğu için Doktor benden çok eşime anlatıyordu zaten çocuğun durumunu. 😂