Merhaba kızlar doktorum ani bi kararla doğumu yapmak istediğini söyledi 39+2 yiz şuan bebek sağlıklı hiç bir sıkıntısı yok gelişimi güzel dedi fakat omuzları genişmiş bir tık büyümeye devam ederse doğum esnasında sıkışacağını söyledi daha fazla bekleyip riske atmak istemedi normal doğum yapmamı tavsiye ediyor ve bende o şekilde istiyorum eğer günümün dolmasını beklersem sezeryan olabilirmişim bana bu iki doğum seçeceğini verdi ve ben çok kararsızım ilk doğumum hiç bir tecrübem yok ve sorup fikir alabileceğim kimsede yok başından geçenler lütfen yazarsa sevinirim hangisini önerirsiniz acaba ?