Aloneanqel idrar yaparken ilk insan korkuyor ama belki 1-2 gün yanma olur, hemen sonrası ılık suyla yıkarsan geçiyor yanması. Alaturka tuvalete ben oturdum ama çok zor tavsiye etmem, dikişler patlayabilir, eşim bir plastik taburenin ortasını oymuştu benim için çok rahatlamıştım 😂 Yara açılmaz, dikiş filan patlarsa zaten doktora gidip yeniden dikiş attırman gerekir. İdrardan mikrop kapmaz😊