Fithatunnn Kızlar 4 aydır denıyorm olmuyor hamile kalamıyorm Doktorum çatlatma iğnesi öneriyor sizce yaptırsammı yoksa bı kac ay dha denesemmi
cgnduru Fithatunnn 4 ay daha erken genelde 1 seneden önce müdahale bile etmezler ama sen bilirsin. Benim 1 sene 3 ay sonra oldu bebeğim, tabi o arada 3 kere çatlama iğnesi vuruldum 4 kere femera kullandım olmadı. Ara verdim 5 buçuk ay sonra 5 haftalik olduğunu öğrendim… 1 sene olmamasi bile normal karsilaniyor ❤
Nilu06 Fithatunnn bence mutlaka denemelisin,bizim ilk çatlatma iğnesinde oldu 😄hemde ikizdi☺️ Bi tanesi gitti ama ,diğeri sağlıkla geldi çok şükür 🙏inşallah sizinkide tutar
Nilu06 Fithatunnn her insanda aynısı olmuyor maalesef, biz bekledik, neredeyse 1 seneye yakın , meğer benim yumurtalar yeterince büyüyüp döllenemeden küçülüp kayboluyormuş , bizim için doğru tedavi bu oldu mesela, belki sizinki de tutar ilk denemede
Anneyim42 Fithatunnn yap tabiki ne var ki onda o bi tedavi bile değil istiyorsan dene olmadı bidaha dene bidaha dene çok basit bir iğne o ben aylarca kullandığım için çerezlerimdi onlar benim 🙈
maisiyah_345 Çatlatma iğnesini dene derim ovitrelle çok güzel bir iğne zaten yumurtan olgunlaşır 16-20 mm seviyesine gelir doktor da gün verir çatlasın diye bence beklemenim bi anlamı yok evde kendin yapıyorsun
mavi2 Doktorunuz öneriyorsa deneyin derim ben 6 ay kullandım 7. Ay aşılama yaptım ve tuttu çok şükür ama çatlatma iğnesi ile hamile kalan arkadaşım da var tamamen psikoloji ve sizin kendi değerlerinize bağlı bir durum
[silindi] Fithatunnn direk catlatma yap bizde denedik artik cok yorulmustuk doktor tavsiyesiyle yaptik keske daha once yapsaymisiz ilk deneme de hamile kaldim olana kadar insan yipraniyor zaten