eslemsi ayaklarım uyuştuğunda panik oldum kalp atışım yükseldi zaten o ortam çok güzel neşeli seninle konuşuyorlar sakinleştirmeye çalışıyo , gerçekten çok güzel geçti o anlar bebeğine odaklan temastan sonra gerekirse sakinleştirici vururlar benimde öyle oldu sağlıklı hayırlı doğumlar inşallahhh🥰