ireemnuur sakın kal herşeyden önce kuzum rahim ağzına baktılar mi muhtemelen ciğer geliştirici vuracak kar nst ye bağlayıp bebegin nabzina bakacaklar ama aklında bulunsun ciğer geliştirici kortizon li olduğu için bebek hareketleri artıyor o yüzden çok verimli olmayabiliyor bebeğin iyi olsun da annesi erken doğum olsada kendisi sakın strese sokma neler neler var sen sakinlestir bebeğini evham yapma sakın ben 32 haftaligim ufacık kanamadan gittim özele eğitim araştırma ya yönlendirdi gittik 1 gün kaldık serum ve bebeğin harektlerine baktılar benim nişanın gelmemisti ama rahim agzin bakıyorlar eğer risk varsa cikartmazlar durabildigin kadar durursun bebeğin durumuna göre alırlar ama nişandan korkma kimilerinin 1 2 ay önce den geldiğini duymuştum