Merhaba arkadaslar detaylı ultrasonda el ve ayaklarda hareketsizlik sekil bozuklugu ve gogus kafesi küçük kalmış akciger gelisimi durmus dediler ve suyum çok fazla bebek nefesi zor aldıkça suyum çoğalıyor 3 yere gittim 3 ude aynı şeyleri söylediler almazsak eger rahmin zedelenir ve rahmini kaybedersin dediler tedavisi hiç bir şekilde yokmuş cocuk ya karninda ölür ya doğunca yada doğduktan sonra çok yaşamaz diyolar başına bu şekilde birsey gelen oldumu hiç amniyosentez yapıldı sonuç bekliyoruz bir cikmazin içindeyim ve cikamiyorum…