Keereminannesii valla her seferinde çikolata veya tatlı şeyler yer giderdim göstermezdi kendini, sonra doktorun muayenehanesinde yemeye başladım yine göstermedi..en sonunda kontrol öncesi acıkmıştım, sütlü kuru meyveli yulaf lapası yiyip gittim ve ilk kez çikolata yemedim o gün inanılmazdı 😀😁 biz cinsiyetini zaten biliyorduk, yüzünü görmek istiyorduk o gün harika pozlar vermişti..muhtemelen yulaf lapasıyla ilgili değildir ama bizde böyle oldu