Nes_ Kbr evet erkek. Umarim yaşına kadar herşey çözülür o da biz de rahat atlatiriz bu süreci. Teşekkür ediyorum danışman gereken bişi olursa size yazabilirmym
Kbr Nes_ tabiki yazabilirsiniz burdan görmeyebilirim belki mail adresim kbrnr91@hotmail.com inanın hersey geciyor bugunlerinizi bunları düşğnerek ne kendinizi ne bebişinizi ğzmeyin cok şükür tedavisi var
Kbr Nes_ şuan yapabileceğiniz en önemli şey bebğin doğum kilosuna dikkat etmek cok hayatı değil tabi bu ama sonraki süreci kolaylastırır bebeğe kilo aldıran besinlerdem bolca tüketin