mervebu1ut Merhaba hanımlar 37. Haftamdayım Allah izin verirse bi kızım olacak heyecan dorukta ne zaman gelir rabbim bilir. Sizler kaçıncı haftada yaptınız merak ediyorum
LamiyaCetinkaya mervebu1ut Sonlara gelmişsiniz bile, umarım çok zorlanmadan alırsınız evladınız kucağınıza ❤️ Ben 39+6 da gece doğum yaptım m Gününü doldurdu oğlum 😅
csmaknc mervebu1ut 38 de çatı muaynesi için çağırdı doktorum normal doğum pozisyonunda olduğu için çatı müsait değilse de 3-4 gün sonrasına sezeryan günü verecekmiş
Minnak-annesi_ 37+6 sezeryan😘6 temmuzda kizim doğdu🥰7 si aldik gün hanfendi gece su geldi diye hastaneye yatis yapildi 6si doğdu çok şükür🤲
Annekusumm mervebu1ut ilkini 41+2 ikinciyi 39+5 ücüncüyü 40+2 🤩🤩 hep erkekler gec dogar derler benim kızlar gec geliyo 😅
_momy_ mervebu1ut ilk gebeliğimde 42 bunda 38 deyim umarım beklemem o kadar sağlıklı oluruz ikimizde hemen kavuşalım artıkkkkkk